Beograd 2014

S folklorno skupino KD MARKO Beltinci smo se kot vsako leto, tudi letos odpravili na gostovanje, in sicer v Beograd na Great International Music & Folk dance festival. Na pot smo se podali 1. maja v zgodnjih jutranjih urah.  Pot je bila dolga, a je hitro minila, saj so nam naši pridni muzikantje krajšali čas. Ko smo zjutraj prispeli v Beograd, smo se najprej namestili v sobe,  v katerih smo bivali naslednjih nekaj dni. Nato so sledile kratke vaje. Po vajah smo se odpravili na potep po Beogradu, imeli smo šoferja, ki je bil hkrati naš ”vodič” saj je bil v Beogradu že večkrat in mesto pozna. Ogledali smo si Kalamegdan in obiskali gostilno Prešernova klet. Čeprav smo bili utrujeni od poti smo imeli večer še vedno dovolj energije za zabavo in druženje. Naslednji dan smo si ogledali stadion nogometnega kluba Crvena zvezda, imenovan Marakana, Hišo cvetja, kjer ležita Josip Broz Tito in njegova Jovanka ter muzej. Zvečer smo imeli nastop, kjer smo nastopili kot ena izmed 10 skupin na festivalu. Osvojili smo 3 mesto in si prislužili pokal. Zadnji dan v Beogradu se je začel že zgodaj, posebej za nekatere, ki so ponočevali pozno v noč. Ob 7. uri smo že bili na televiziji, saj smo v živo nastopili v oddaji Žikina šarenica. Zvečer pa smo se udeležili ”zadnje večerje” v restavraciji Velika Skadarlija. Tam smo proslavili tudi rojstni dan našega Alena. Naslednje jutro smo se še preden smo krenili proti domu, ustavili na tržnici, kjer nas je dobil dež. Tako smo se skoraj do kosti mokri podali na pot proti Beltincem. Imeli smo se lepo, a je kot vedno prehitro minilo.